Oldalak

2011. október 27., csütörtök

Bux és OTP ábra - frissitve

Sima index, napi:


OTP napos, nagyított: 


OTP perces ábra:


... a piaci reakció, egy kicsit túl is csordult, ahogy illik (CET 11:35)


11.45, nem lett akkora retrace

12:01 talán:


12:14 


Hamarosan kiderül, hogy kombináció, vagy a felfelé tartó 3. hullám 2. alhullámát látjuk. Célzónák az ábrán.

12:58
13:08 Esélyes, hogy 3/1/2-t láttuk, nem komplex korrekciót, mehetünk fel. 


bearish trendforduló? , OTP órás chart:

 15:23 naposon a pirosban

BUX és a Zóna:


Az első lefelé tartó 3 szerkezet, expanded flat korrekcival, mire megírtam egyértelmű lett. Itt erps medvére utal, igaz csak percesen.


 16:32 csak egy elképzelés, ilyen kis szinten gyakran magasabbak a retracek, az első körben magasabbal is számoltam.


16:37 fej váll alakzat lehet belőle szvsz



173 megjegyzés:

  1. MOL 17000-17100 környékére jöhet most le, onnan kellene egy dinamikus emelkedésnek jönnie, magas forgalommal, ami viheti a buxot is

    VálaszTörlés
  2. Üdv,

    ...csak nem szabadultok tőlem :-)
    sikerült a fiókom...

    VálaszTörlés
  3. :o) látom, esetleg leírhatnád a fő blogon, hogy kell, egyszer már megtettem, de valahol a megjegyzésben, nem tudom előkeresni

    Közben talán a Molnak nem kell a mély retrace elindult felfelé, meglátjuk mi lesz, még nem kiabálom el

    VálaszTörlés
  4. Sikerült rossz helyre beírnom, szóval fel, majd le a jelzett zónába, de közben teljesítette, onnantól lehet egy short, majd onnan long
    Persze jó stoppal

    VálaszTörlés
  5. Már szépen jön is le, rakom újra az ábrát, frissitve, remélem nem keverem be ismét a két oldalt..

    VálaszTörlés
  6. eddig szép! :)
    hati is visszajöhetne egy kicsit, korán shortoltam...

    VálaszTörlés
  7. IGEEENNN !!!!

    én itt vagyok, csak ámulok és bámulok ;-)

    VálaszTörlés
  8. Mire felraktam (a bux oldalra írtam, majd töröltem) fel is szökött, még jó, hogy túlcsordult:o) Hamarosan meg is lesz.

    VálaszTörlés
  9. már elindult visszafele...

    jó gyors menet volt...:-(

    VálaszTörlés
  10. nem vagyok benne olyan biztos, szerintem lemegy, ez csak egy 4. lehet, de nincs 1 percesnél kisebb tf

    VálaszTörlés
  11. Igen pici long, de a 610 veszélyes, nem biztos, hogy sikerül venni

    VálaszTörlés
  12. elment, nem megy le odáig nem lett akkora a retrace, eggyel alacsonyabb szinttel megelégedett

    VálaszTörlés
  13. felfele 3700-ig?
    ill. tulképp a kijelölt célzóna

    VálaszTörlés
  14. Szerintem egy 3/2 jöhet most le

    VálaszTörlés
  15. lassan igen, de ez egyperces, jön még le kérdés meddig640? 635?

    VálaszTörlés
  16. Most fog lefelé jönni, max 5-6 perc esés szvsz

    VálaszTörlés
  17. Lehet egy kombináció lesz 12:01-es elkézelés törölve, lehet meglesz a 610

    szerkezet:a-b-c(w)-x-a-b- ?

    VálaszTörlés
  18. részemről a kombinációkkal hadilábon állok, de eddig parádés ez az élő közvetítés :)

    VálaszTörlés
  19. Molnál vagy egy háromszög, mire beazonosítom ki fog törni, ezért most nem bajlódom vele, a nagy képhez felfelé kitörés kellene, ez pedig minden jel szerint nagyot fog szólni...

    VálaszTörlés
  20. csatlakozom...
    nekem így még kévésbé megy, nem tudok TDT-zni
    de már nagyon várom azt a fordulatot... :-)

    VálaszTörlés
  21. A mozgás egyenlőre a 3/1/2-t támogatja, célzóna a felső négyzet?

    VálaszTörlés
  22. vagy egy magasabb retrace, minimum elvárás 60 környéke

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok!

    Az ifjú ara elment vásárolni, én itthon a picivel, most talán van pár órám néha-néha idefigyelni. :-)
    Gyorsan végigolvastam ezt a részt, jók az online közvetítések, gondolom usa nyitás még nagyobb pörgést adni!
    Pici állandóan a gépet piszkálja!
    Talán mellette tudok egy kicsit profitálni is belőle! :-)
    Hiányoztatok ebben a pár napban! :-)
    imi-boy

    VálaszTörlés
  24. elvesztem a percesben, TDT nekem sem megy.
    nem tudok folyamatosan a gép előtt lenni :-(

    VálaszTörlés
  25. imi-boy!!!!

    Hatalmas gratulációm!!! :-)
    Olvastam mi történt, de csak most tudok reagálni.
    Nagyon sok boldogságot, erőt, egészséget, és a lehető legjobbakat kívánom Nektek!
    Vigyázni a kis családra, mint szem fényére.
    A gépet meg had piszkálja, tudod.... 'nem lehet elég korán kezdeni' ő már a gyertyákkal játszik ;-)

    VálaszTörlés
  26. ifjú ara :)))
    gratulálok boy!

    VálaszTörlés
  27. Zsozénak 12:42

    OTP real 3666
    Bux1112 17940
    EBOTPTS03 eladási oldalon az árjegyző 1993 Ft, utolsó kötés 11:55 1995-n

    VálaszTörlés
  28. Hosszú volt a nászéjszaka? :o))) üdv itt újra!

    VálaszTörlés
  29. Köszi srácok!

    Ad! Lassan 14 év együttlét után mennyire lehet hosszú a nászéjszaka? :-) Átlagos. Zuhanyzással, cigivel együtt 6 perc! :-) Csak vicceltem!
    Persze Csabesz piszkálhatja, csak el ne adja (még)a nyitóban vett hatikat!

    VálaszTörlés
  30. Furcsa ez az OTP, nem tudom miért nem akar esni, mindenki ebédelni ment...

    VálaszTörlés
  31. Akkor te egy menet előtt-után -alatt perces charton is tudsz kereskedni :o))))

    Én kérek elnézést!

    Sok boldogságot!

    VálaszTörlés
  32. OTP perces, megint egy háromszög B poziban, most szúr fel, majd jöhet az esés (?) esetleg 3650+ célzónával

    VálaszTörlés
  33. OTP utolsó ábra célzóna, de lehet megy még egy fibot

    VálaszTörlés
  34. az ok, de merre durva? :D le, aztán még fel?
    kicsit elvesztettem a fonalat.

    VálaszTörlés
  35. Perces chart! :-))) Ad! Én értem a tréfát! És szeretem is! :-)
    Vettem kis MOL-t 17320-on. :-)

    VálaszTörlés
  36. 3/3 indulhat felfelé OTP-ben, chart azonnal

    VálaszTörlés
  37. Üdv a házasok klubjában Imi-boy!
    jó sokára szántad el magad :-)
    Sok boldogságot!

    VálaszTörlés
  38. Nagy kép alapján felfelé

    Egy kicsit offolom magam, mert kezdek a számozásba belekavarodni.

    VálaszTörlés
  39. Akkor azt is beszéljük meg hol adjuk el. :-)

    VálaszTörlés
  40. szia Hócipő!

    Köszi! Alaposan meg kellett fontolnom a dolgot! :-)))

    VálaszTörlés
  41. Ok Ad, nekem megfelel! :-) figyelni fogok!

    VálaszTörlés
  42. Hócipő!

    A Te férjed meddig gondolkozott? :o)

    VálaszTörlés
  43. Sziasztok!Ad 18300 nál lenne KB a tető

    VálaszTörlés
  44. de ha kiszúr ? :o)

    Csak exhas írtam

    VálaszTörlés
  45. Nem kellett Neki gondolkodni, rögtön levettem a lábáról :-)

    VálaszTörlés
  46. ÁÁÁ ezt már nem bírom követni,csak most jöttem...
    Ezt a hatira értetted BOCS le vagyok maradva

    VálaszTörlés
  47. :o) Molról beszéltünk, bocsánat

    VálaszTörlés
  48. Ezt akkor most feladom,későn jöttem,nekem ez a gyorsaság nem megy,engem a hati érdekelt volna

    VálaszTörlés
  49. Azt sem értem hogy kiírja a nevem,nem tudom mit csináltam itten,belezavarodtam

    VálaszTörlés
  50. gondolom a google fiókban bejelentkezve maradtál

    VálaszTörlés
  51. némi kis dollár vételről mit gondoltok?

    sztem lassan a dollár izmosodik picit... 10 forintra min. jó lehet?!?!?!

    VálaszTörlés
  52. a devizával még mindig hadilábon állok, de ha esés jön, az erősödhet.

    Közben MOL 17540 - ez húzhatja a hatit is

    VálaszTörlés
  53. OTP-ben mintha percesen is formálódna egy ék, ez lehet a nagy ED e hullámának e hulláma, de ebben nem vagyok biztos, közben az MACD is a 0 körül mozog, egy biztos hamarosan ebből nagy mozgás lesz, akár mindkét irányba, első körben talán fel, aztán le

    VálaszTörlés
  54. Ad!ezeket te hogy tudod elemezni,én követni nem tudom...csodálom a munkád amit belefektetsz

    VálaszTörlés
  55. Beteg a gyerek, kaptam két nap táppénzt, most alszik.

    Több, mint egy éve foglalkozom vele, volt egy negyedév, amikor napi 12-14 órát, az elmúlt egy két hónapba lett tiszta a kis tf. Gondolom a tréning hatása, ennyi idő kellett a letisztuláshoz.
    Gyakorlásnak jó, mert rengeteg alakzat van és gyorsan jönnek, gyors a visszaigazolás, már rááll a szemem, hidd el leírni hosszabb, mint kitalálni.

    VálaszTörlés
  56. valószínű a legjobb résznél de sajnos el kell mennem,
    majd este még leszek, addig is szép nyerőket :-)

    sziasztok

    VálaszTörlés
  57. közben mol 17565, nehezen megy neki, hati is keményen próbálkozik a 18000-rel, nekem már csak egy jó nagy felszúrás kell egy amolyan throw over, majd jöhet az esés.

    Buxnak 250 pont kellene az ideális szinthez (+- eltérhet tőle)
    Mol esetében cca. 650 pont, OTP akár készen is lehet, egy 70 Ft még beleférhet, ha a reggel említett 3710-ig megy.

    Ezek mind az ideális szintek, de nem mindig megy el odáig.
    Hatiban is mintha kis tf-n hsz épülne, Ed?
    Holnap vagy az ünnep után nagy borulás lehet.

    VálaszTörlés
  58. nem várok tovább zártam a molt és az OTP-t. úgy érzem veszélyes longban maradni, gyors változás jöhet, nem biztos, hogy gép előtt leszek.

    Ezen a piacon inkább a short belépőt keresem, ha felugrik

    VálaszTörlés
  59. odaadtam én is az 17550-es vevőnek! köszi!

    VálaszTörlés
  60. Buxban kis tf-n úgy látszik lesz még egy hullám a háromszögben.. Amerika nyitásáig nem fog nagy dolog történni, szerintem.

    VálaszTörlés
  61. Közben bux 200 pontra az ideális szintől, de ez a korábbi kosár szerint lett számolva

    VálaszTörlés
  62. a mol jelenlegi 5. hulláma pont az első hullámmal egyezik meg, naposon. a célzóna 162% lenne, miközben a 3. 262%, a háromszög célára ide mutat, nem tudom megfejteni az olajpapírt....ha ed, akkor esik egyet és utána megy neki újra, vagy esetleg usa nyitás után felrántják? passz, az OTP nagyon feszítve van már, nagyot eshet

    VálaszTörlés
  63. OTP-ben bearish trendfordulós jelzés épül, van készen? ábrát rakom azonnal

    VálaszTörlés
  64. Mennének is meg nem is,aztán majd leshetünk ha elindul valamerre

    VálaszTörlés
  65. Egy pozítiv amerika nyitás megkergethetne minket is.... majd holnap a szakadék?

    VálaszTörlés
  66. Molnál látok egy 5. hullámot, a 4. 550 körül volt. Most indul felfelé, vagyon meddig jut, mert kicsi tf..

    VálaszTörlés
  67. ez a buxot is meg fogja rántani, impulse, gyors lesz/lehet

    VálaszTörlés
  68. egy nagy fekete gyertya megerősíthetné az OTP trendfordulót!

    VálaszTörlés
  69. Már látnám OTP-t gyászban

    VálaszTörlés
  70. :o) elindult a hati felfelé erős vételi erő

    VálaszTörlés
  71. A shortosokat kirázzák ugye .o)

    VálaszTörlés
  72. 18181-en várom szeretettel :)

    VálaszTörlés
  73. sztem mol nem megy 18k fölé, csak megérzés

    VálaszTörlés
  74. új chart otp piros zónában, kiszúrhat belőle, ne feledjétek, de utána esés jöhet

    VálaszTörlés
  75. Mol, bux, hati úton a zóna aljához

    VálaszTörlés
  76. 17800-ra raktam a zóna alját, 125 ft

    VálaszTörlés
  77. zsozé megtalálta a megoldást, blog úgy volt beállítva, hogy csak regisztrált felhasználó írhasson, ezt feloldottam most,

    VálaszTörlés
  78. aud/usd sp futi egyertelmu hogy valamilyen szintu 3.hullamban jarnak ami azt jelenti hogy van ter felfele..charlie..

    VálaszTörlés
  79. Üdv Ad
    zárás után ránézek mit lehet tenni(azonosító)
    zsozé
    :)

    VálaszTörlés
  80. OTP óráson nincs meg az új csúcs tovább ment, bearish trendfordulót törölte, de szerintem , ha meglesz a csúcs ott is fent fog állni

    VálaszTörlés
  81. Egyszer már megírtam, hogy hogyan lehet, ki a blogra, de már nem emlékszem rá
    valahogy gmailes email körül kell ügyeskedni

    VálaszTörlés
  82. mekkora az öröm odakint, valakinek van sp célára, ellenállási zónája?

    VálaszTörlés
  83. gmail-ben blogger azonosítót kell kitölteni

    VálaszTörlés
  84. Nekem minden alkalommal be kell lépnem hogy írni tudjak ide,nem értem miért van ez,béna vagyok a szám.géphez,látom végre mostmár kiírja a profilnál hogy névtelen Ras

    VálaszTörlés
  85. nemsemmi gyertya 5percesen usákoknál
    lassan nyitni kéne hati shorttokat.?
    zsozé

    VálaszTörlés
  86. igen, Ras, olyan volt a beállítás, hogy nem engedett regisztáció nélkül hozzászólni

    VálaszTörlés
  87. örülnék, ha ma még befordulna, akár itt, akár kicsit magasabban

    VálaszTörlés
  88. Twernek mondom, szerintem daneric ma megint újra számoz

    VálaszTörlés
  89. Azt hiszem TWER írta valahol
    sp célára 65-75 közé várta

    ha jól emlékszem
    zsozé

    VálaszTörlés
  90. daneric nem szamozott ujra...azt irta ma is hogy C hullam 3hullama kovetkezik...itt van..charlie..

    VálaszTörlés
  91. Írtam neki is, hogy itt leszünk, de nem szólt még hozzá, ha az a célár, akkor nagyon jó, mert megvan, zárás után jöhet valami brutál hír, sok az ED és mehetnénk délnek.

    A Mol odaszúrna már nyugodtabb lennék

    VálaszTörlés
  92. felraktam egy képet a bux zónáról, talán zárásban belemegy?

    VálaszTörlés
  93. sp-nek a mai napon kivul 2napja van hogy 1218ala zarjon kulonben a HAVI gyertya egy bullish engulfing lesz ami nagyon eros fordulos gyertyaalakzat..charlie..

    VálaszTörlés
  94. van még ilyen jó híred charlie?

    VálaszTörlés
  95. hophop a gyertya felét már vissza is adták
    forgalom átlagos
    zsozé

    VálaszTörlés
  96. köszi a bux képet, remélem, fölé nem szúr.
    mol-t feladtam 700-on

    VálaszTörlés
  97. ja, most nézem, h napos, gáz lenne, ha fölé szúrna :D

    btw, ezt a szóellenőrzést nem lehet megkerülni?

    VálaszTörlés
  98. a bearish trendfordulós ábra, óráson is megkapta a megerősítést, csak egy kicsit feljebb ment a csúcs előtte, de nem baj

    VálaszTörlés
  99. a blog szerkesztőjének nem kell :o)

    gondolom a robotok ellen védekeznek, nem tudok rá módot, hacsak nem az, hogy lezárjuk és meghívásossá tesszük

    VálaszTörlés
  100. OTP-ben 3685-ről 1 percesen remélhetőleg már az első 5 hullámos gyertyát csináljuk lefele

    VálaszTörlés
  101. parancsodra ad...nepi megfigyeles,nem tolem,soxor mukodik...fordulat bollingeren kivul,utana fordulat bollingeren belul,bollinger kozep attorve akkor nagy a valoszinusege hogy meglatogatja a boll.tetot..charlie..
    http://kepfeltoltes.hu/111027/S_P_500_HETI54524_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    VálaszTörlés
  102. ha 3.613 alá megyünk, az jó hír, a következő pár percben

    VálaszTörlés
  103. nem szép, örülök, hogy nem a magyar piacra van ilyen ábrád... remélem az itteni kép majd mást mutat

    VálaszTörlés
  104. igen lacika nekem is tetszene, tetszett volna, tettem fel egy ábrát, 5 hullám délnek, ilyen vagy trendfordulókor van, vagy ZZ-nél, szerintem most megyünk egy alacsony korrekciót mondjuk 3650-re, majd utána dél egy 3 hullám, talán még ma

    VálaszTörlés
  105. nem jó ez a perces grafikon, mire leírom mire gondolok hozza a piac

    VálaszTörlés
  106. 65 fölött egy picivel is van ideális c expanded flat esétre

    VálaszTörlés
  107. ha elindul lefelé következő komolyabb megálló 3540 környéke lehet, rakok majd fel chartot, de még várom a mozgást. 3660 előtt is volt egy jó c exp. flat retrace, az fogta meg, de szeretnék bizonyosságot

    VálaszTörlés
  108. dobom az ábrát, örülni fogsz neki, nézd meg

    VálaszTörlés
  109. bár nem értek hozzá, lesz egy kis fej váll alakzat, most esés 3611, majd emelkedés a másik vállhoz, majd esés belőle :o)

    VálaszTörlés
  110. nem jelölöm ki, mert irtó kicsi szint szvsz egy 4. hullámban lehetünk 364X fölé nem mehet

    VálaszTörlés
  111. 2 perc és mennünk kellene lefelé

    VálaszTörlés
  112. sokáig húzza, ha így folytatja rossz lesz a számozás

    VálaszTörlés
  113. csak megindul végre lefelé...

    VálaszTörlés
  114. 3650-en bentfigyel 11500-as eladás
    zsozé
    nem Te vagy Boy :)

    VálaszTörlés
  115. túl hosszú, ez még a korrekció lehet, komplex

    VálaszTörlés
  116. lehetnék akár én is, csak a megfelelő mennyiségű tőke hiányzik még hozzá! :-))

    VálaszTörlés
  117. Már 13000db gyülik
    lemaradt ?
    zsozé

    VálaszTörlés
  118. 70-ig felmehet, előtte esetleg 61 fogja

    VálaszTörlés
  119. lehet még mindig az ed-ben vagyunk?

    VálaszTörlés
  120. 18000-en egy 134db-os kötés
    aki megvette az még jóval feljebb várja
    nem??
    zsozé

    VálaszTörlés
  121. az öreg bölcsek szerint szerencsés az, aki sz.rba nyúl. ost raktam tisztába a kisfiam, nekem sikerült!

    VálaszTörlés
  122. 75-ön 30000 eladó
    otp
    zsozé

    VálaszTörlés
  123. Hajrá
    buritsad
    :)
    zsozé

    VálaszTörlés
  124. szép nap volt, köszi ad!
    kíváncsi vagyok a folytatásra

    VálaszTörlés
  125. Jó hír, holnap hasonlóan ugyanitt, ugyanígy és lehet szerdán is, de ott lehet lesz más programom napközben.
    Szép lesz a négy nap szünet...

    VálaszTörlés
  126. szeretem a jó híreket
    (:o
    zsozé

    VálaszTörlés
  127. Van valakinek ötlete, hogy hova tart az SP?

    VálaszTörlés
  128. hetes boll.teto 1370..charlie..

    VálaszTörlés
  129. majd egy kis hezitalas utan megtolja a szalagot fel es irany a mennyorszag....

    VálaszTörlés
  130. az hogy aussie 3.hullamban van az egeszen biztos...ez alapjan sp joval 1300felett landolhat..charlie..

    VálaszTörlés
  131. közben van megoldásom, még egy új csúcs ma és megyünk lefelé

    VálaszTörlés
  132. SP?

    http://postimage.org/image/5olgipd63/
    Ras

    VálaszTörlés
  133. Ők lehetnek a vevők. A shortok vevői. Ne felejtsük el volt egy komoly hír, ez lehet még hírkereskedelem, ilyen hír hatása eltarthat egy napot is.

    VálaszTörlés
  134. ad...nem ertem hogy miert keresed a tetot ilyen ""vadul"":)charlie

    VálaszTörlés
  135. Nem keresem, megvolt :o))) Kint, nálunk holnap!

    VálaszTörlés
  136. akkor meg egyszer fiuk...aussie 3.hullamban es meg nem fejezte be.....es meg jon majd az otodik hullam fel...ez nem lesz kesz holnap...de meg hetfon sem..charlie..

    VálaszTörlés
  137. Ad!azt írja a meghivó hogy az már nem érvényes,ilyenkor mit kell csinálni?vagy már nem érdekes- ras

    VálaszTörlés
  138. milyen meghívó, miről van szó?

    VálaszTörlés
  139. Azt hittem te küldtél a blogra de akkor a rendszer küldött?ezek szerint a blogger..bocs de nem értek hozzá

    VálaszTörlés
  140. nem tudom miket csinálok itt hogy ilyeneket küldenek,lehet azért mert nem tudtam beírni napközben aztán lehet valamit rosszul csináltam menet közben teljesen más a belépő felület ras

    VálaszTörlés
  141. Napközben Zsozé kérésére néztem meg, kiderült, hogy csak azonosítóval lehet bejelentkezni, megváltoztattam, mást nem tettem

    VálaszTörlés
  142. Ad!
    Holnap is itt leszünk? Vagy lesz új hely?
    imi-boy

    VálaszTörlés
  143. Itt leszünk holnap és ha nektek is tetszik, akkor szerdán is, akkor már mindegy.

    VálaszTörlés
  144. nekem tetszik , de miért írtad, hogy szerdán is, akkor már mindegy?

    VálaszTörlés
  145. ad..Hathor miatt sok olvasodat akik esetleg tanulni szeretnenek Toled kizarod igy,hiszen Ok akik nem kaptak e-mailt nem is tudnak errol a ""tartalek"" blogrol...igaz kozom hozza semmi de azert fontold meg hiszen ilyen erovel akkor zartta is teheted a blogot....azt nem tudom elhinni hogy 1 tag miatt ide bujtunk:)..charlie..

    VálaszTörlés
  146. Nem Charlie, nem menekülök, mint írtam a gyerekkel vagyok táppénzen, szerda szabadság lesz, tervezett, akkor már mindegy.
    Nem akarom "mások" számára mutatni, hogy a gyerek mellett a blogra is van időm. Persze ő az első, de már jobban van, valami gyors vírusról beszélt a doki.

    VálaszTörlés
  147. akkor bocs es jobbulast,egy hajoban vagyunk...itthon van velem a gyerek mert beteg..charlie..

    VálaszTörlés
  148. Jó reggelt!
    Jó helyen járok? Itt kell shortolni 18130ról? :-)

    VálaszTörlés
  149. Sziasztok !

    Most 16:20-kor jutott eszembe, hogy ma itt lesz az élő közvetítés :)

    VálaszTörlés